Yaprakunallar Merhabalar benimde adetim ayın 2si yumurtlamam 19uymuş ama yeni öğrendim onu değerlendiremedim 3-4 gün öncesini değerlendirdim. Sizce yarın sabah test yapayım mı yoksa 1-2 gün daha bekleyeyimmi Prodoctor erken gebelik testi aldım
Premsescik ilaydaC üzmek istemem ama bu mavi kapaklı testler yalancı pozitif cıkarıyor benimde başıma geldi
ilaydaC Premsescik Aa nasıl yani ilk kez duyuyorum valla birde pembeleri var onlardan mı almak lazım ki acaba kafam karıştı
Nacyax ilaydaC benimde ilk öyle çıkıyordu çok şükür şimdi 7 haftalık gebeyim inşallah seninki de aynı şekildedir 😍🤲🏻💕🌸