bahocum Dyguackgz ben demir ilacını hamileliğin başından itibaren içmiştim kan değerlerimden dolayı vermişti doktorum. Kalp atışı içinse yanlış bir şey söylememiş. Üslubu kötü sadece
Tontonunannesi Dyguackgz ben son 8ayımda demir ilacı kullandım özelde de devlete de gidiyordum aile hekimim de hiçbir vitamin yazmadı
Nurbanusancak Dyguackgz ben hamileliğimi bildiğimden beri demir ilacı kullandım, benim kullanmamdaki asıl amaç folik asitin yan etki yapmasıydı demir ilacında da folik asit bulunduğu için kullandım ama bir problem olmadı.