Haftalardır kalp atışı için gün sayıyorum. Sabah randevum vardı. Çok şükür herşey yolunda kalp atışı var dedi doktor. Dinleyebilir miyim dedi. Boşver atiyo iste onu özelde dinletiyolar dinlesen ne olacak dedi bana şok oldum. Sağlık ocağından aradılar demir ilacına başlamam gerekiyomus sanırım doktoruna bı sor dediler diyorum 7 haftalikta ne demir ilaciymis dedi tersledi. Başka doktora gidicem artık ama demir ilacı kafamın karıştırdı başlamam gerekir miydi