mavi407 Esra33- betam 22 ekimde 117, 24 ekimde 299du doktor haftaya gel dedi, 1 kasıma kese görünecek beta değerine gelmez mi ki, ilk gebeliğim tecrübesizim
Rabia_Han_Dikmen97 Bigsecret3 11 kasım benimde ikici randevum inşallah kalp atışını dinleyecez şimdi 5+4 11 kasımda 7+3 olacaz
Bigsecret3 Rabia_Han_Dikmen97 ayyy Allah’ım bende gidicem 8+3 olacağız inşallah hayırlı haberlerle döneriz
Mucizee80 Bigsecret3 Allah nasıp ederse bnde 11 Kasım’da gideceğim inşallah cinsiyeti öğrenirim bu sefer 🥰