Kızlar BAT bugün ama regl olmadım çok şükür 🥹 Cumartesi günü baya silik gördüm bugün tekrar test yaptım ama kopkoyu bekliyordum cumartesiye göre ilk dakikada direkt çıktı bugünkü ama yine de daha önce de kayıplarım olduğu için kimyasal olmasından korkuyorum. İki testiminde görüntüsünü ekliyorum sizde beta yükselmiş gibi mi? Kan vermeye de gidicem dualarınızı bekliyorum, bir kimyasal düşüğüm bir de doğumdan 6.5 ay sonra kaybım var. Bu ay denemeye başladık rabbim kolaylıkla nasip etmiş olsun dualarınızı bekliyorum 🥹☀️♥️