Minikkuzum00 iremzcn aynen öyle ilacı hergün düzenli iç. 2 tane mi içiyorsun. Dün ben içmeyi unuttum bugün sabah ve dün çok kötü oldum. Su içsem bulantı geliyor. Benim ikiz gebelik daha çok oluyor bulantı
iremzcn Minikkuzum00 yaa maşallah sağlıkla kucağına al inşallah 💖 valla doktor bana sabah 1 akşam 2 dedi ama hiç düzenli içmiyorum
iremzcn Cnhavva ya bende yumurtayı çok severim normalde ama şuan iğreniyorum. 14. Haftadan sonra bitiyor diyorlar ama inşallah çabucak geçer.
Sara_bebek iremzcn 15 haftaya kadar bende az cekmedim mide bulantisindan cok sukur 15 haftada gecti. Ben sarikiz gazozu içiyordum aninda etki ediyordu doktorumda içe bileceğimi soyluyordu iyiki o vardi yoksa her gun kusmak zorunda kalicaktim
afra119- iremzcn şimdi ikinci hamileliyim ikisinde de yaşadım en uzak 20 haftaya doğru geçer kendiliğinden sabah sarı su bile kuasarsinin bu normal, sabahki bulantıyı hiç bir şey kesmedi bende, ama gün içinde ilaç içiyordum miydem az da olsa rahatlıyordu
iremzcn afra119- doktor gece 2 sabah 1 demişti ama ben hiç düzenli içmedim çok ilaç da içesim yok ama psikolojik işte
Cnhavva iremzcn 9 haftadan once bi anda gelip kusturup gidiyodu suan gun içinde midem hep bulaniyo gibi yemek yapiyorum gozum karariyo biraz kafami koyuyorum devam ediyorum bi tabak yiyorum kusuyorum sonra yemege devam ediyorum falan idare etmeye çalışıyorum
Nurcanyokus6 iremzcn bende aynı sikatlyettiyim malesef baş ucunuzda tuzlu çubuk kreker bulundurun bir kaç tane yiyip öyle kalkın. Ve bir yanda kakmayin yavaş yavaş kalkkin
esraveduru iremzcn sabah yataktan kalkmadan birkaç tane tuzlu çubuk yiyordum günüm bulantısız geçiyordu o zaman. Bir de suyumun içine bir parça zencefil kesip öyle içiyordum o da kesiyor bulantıyı şifa dilerim kolaylıkla geçirin inşallah gebeliğinizi