iremzcn bunu gördüm de yazmak istedim özellikle ben 8. Haftadan 11e kadar hiçbir şey yiyemedim bir tane yediğim meyveyi, içtiğim suyu dahi çıkarıyordum öyle düşünün dün kontrole gittim bebeğin gelişimi bir haftada önden gidiyormuş siz kendinize onu sıkıntı etmeyin aslında yemeniz şu açıdan önemli bebek eksik kalmıyor sizden tamamlıyor her ihtiyacını ama sizin depolarınızı tüketiyor şu anda daha çok kendiniz için yiyorsunuz yani inşallah çabucak geçer bu durum 🌸