Güzel annelerim bugün kontrolümde bu ilacı başladı doktorum. Kızlar ben bebeğim rahmime düştü düşeli sürekli sancı çekiyorom. Şuan 30 haftalık olduk son 3-4 gündür normalden daha şiddetli sancı yaşıyorum. Sol tarafıma toplanıyor bebek 10 saniye kadar sancı sürüyor sonra rahatlıyorum. Günde belki 6-7 kez yaşıyorum bu durumu. Muayene de servikal uzunluk bebeğin suyu vs herşey normal çıktı erken doğum riskin yok dedi ama progestan başladı. Sizler kullandınız mı ? Bilmediğim için soruyorum ama ben bu ilacı yalnızca düşük ve erken doğum önleyici olarak biliyordum. Benim durumumda olup kullanan var mı?