beyzabs 07070707 ben degerlendirdigim günlerin dogrulugundan süpheliyim o yüzden bekliyorum ama boşuna mı bilmiyorum😄
Yaprakunallar Programa göre bende yumurtlama haftasını kaçırdım ama bu program kesinmi biliyorki belkide başka günlerdi
Yaprakunallar Flo uygulaması birde adet takvimim diye bir uygulama onu yeni yükledim yumurtlama gününü de hesaplıyor floya göre 1inde diğerinde 2sinde adet günüm farkı anlamadım
Yaprakunallar beyzabs 2 kasım regl günüm erken gebelik test aldım prodoctor, yumurtlama günüm 19uymuş programda öyle diyor ama değerlendirmedim 3-4gün öncesinde değerlendirdim
beyzabs Yaprakunallar hic belli olmaz valla programın dedigi. Belkide degerlendirdiginiz günlerden birinde yumurtlama gününüzdü. O yüzden tutmuş olabilir. Aldıgın testte erken gebelik oldugu icin sabah deneyebilirsin bence
2418 Mine-B Bat 1 Kasım hiç şaşmaz 28 günde bir adet olurum 2 gün önce kan verdim negatif cuma günü adet günüm olurmuyum olmazmiyim bilmiyorum 3. Bebisi istiyroum 😁
Yaprakunallar Herkese günaydın malesef bu ay elendim ben 😔 kocaman bir tek çizgi gölge vss hiçbirşey yok 🥹 herşey psikolojikmiş demekki adetime 4 gün var
Mine-B Yaprakunallar bazı testler yanıltıcı olabiliyor, istersen adetim geçmesini bekleyip tekrar bir bak