Benim 5-6 kasım gösteriyor. Geçen ay adetten sonra düzenli olarak ilişkiye girmeye başladık, yaklaşık adetten 1 hafta sonra da kahverengi çok az bir akıntı geldi, yerleşme kanaması olabilir mi diye de bir düşündüm. Bu ay çok yoğun bir şekilde akıntım oldu. Affedersiniz hatta şöyle bir akıntıya döndü yapışkan mukus kıvamında. Geçen aylarda olmayan bir de kasık şişkinliği hissediyorum.
Yaklaşık 6 aydır deniyoruz bakalım hayırlısı olsun. Sağlıklı hayırlı bir evlat her isteyene versin.