ben de adetime 3 gün kala böyle silik bir çizgiyle öğrendim. sonra 3-4 gün yine her gün test yaptım, amacım çizgi koyulaşacak mı diye bakmaktı, böylece beta yükseliyor mu onu takip ettim. rengin koyulaştığını görünce de kan verdim, acele etmedim, hayırlı olsun 🌸