Yesm1994 daha 37 haftalıksınız aceleniz ne ki? Dursun 40a kadar iyice gelişsin. Anne karnında geçen bir gün bile o kadar önemli ki.
Muhtemelen zorlanıyorsunuz, ikinciyse eğer ilk çocuk da yoruyordur şimdi, bir an önce doğsun istiyosunuz ama acele etmeyin vaktini bekleyin. Açılma olacak diye yanlış yönlendirmelere kulak asmayın, kanala girince vakti gelince nasılsa açılacaktır. Açılma olmuyorsa 39dan sonra dert edinin bunu. Şimdilik erken