Emelsimge-3103 ben iyiyim şükür atlattım ama kızım yanımda değil😔 oksijen sıkıntısı yaşadı yeni doğan yoğun bakımına alındı sonra süt vermişler onu geri kusmuş tekrar kan tahlili vs oldu bi değeri yüksek çıktı enfeksiyonu varmış ayrı düştük yarın ne olur bakıcz inşallah oda benimle evinize gelir😔🤲🏻