Mlsaa99 bende hiç bu kadar işsiz olmamıştım yani hep ise giderdim . Şanssızlığıma taşınma ve hamilelik aynı döneme denk geldi ve ücretli de izin alamadan istem çıkmak zorunda kaldım . Çok sıkıldım ev işi vs çok işimiz olsa dahi evde vakit geçmiyor yani eski hayatımda çok aktifken suan çok pasifleştim. Allahım sen yardım et bunsurec sağlıkla bitsin diyorum benimde eşim işten yorgun gelir beraber dışarı çok tek tuk çıkarız :(