eesmanurr aslaninannesi7 amin inşallah yaa bende normal istiyorum tabi bakalım bebişler nasıl gelmek istiyor sağlıkla gelsinler inşallah
NurZenkin eesmanurr insAllah kardeşim benim hiç ayrı kalmadım yeni 3 yaşına girecek .Sanırım o yüzden biraz endişem
Neferut eesmanurr Merhaba 💞 ilk doğumum olacak tahmini 1 aralıkta bebişi kucağıma alacağım çok az kaldı heyecan dorukta zaman da geçmiyor 🫠
Mamacita_1 eesmanurr ben de çok heyecanlıyım hem de korkuyorum son tarih 5 aralık ama aralığa kalmayacak gibi. Dün gece de çok korkuttu bizi bebiş hastaneye gittik apar topar nst bakıldı biraz sancım çıktı inşallah zamanında sağlıkla kucaklarımıza alırız bebişlerimizi
eesmanurr Mamacita_1 yaa Sağlıkla kucağınıza alın inşallah son haftalarda sancılar stres kaygı bir arada oluyor hayırlısı olsun inşallah
Emelsimge-3103 Benimde uygulamaya göre 55 Gün var ama sezeryan olacağım için doktorum aralığın başı kasımın sonu şeklinde konuştu💕
-Beti254- Benim de 32+5 ama önden gidiyor 3 hafta 35 gözüküyordu en son gittiğim de. Erken doğum okur mu bilmiyorum bende de o tedirginlik var çok fazla alışveriş daha yapmadım çünkü
eesmanurr nuurmiss uygulamaya göre 1 aralık görünüyor normal doğum istiyorum nasıl olur bilmiyorum artık😊
nuurmiss NurZenkin İnşallah sizde öyle🧡şuan baş gelişli normal doğum istiyorum tabii, Ama hangisi bebiş ve benim için hayırlısı ise o olsun 💙 siz ne düşünüyorsunuz ☺️