Ayglvlkn Nese21 siz yinede danışın doktorunuza.bu sonuçta bebeğinizin gelişimi için gerekli olan bişey size sıkıntı yaratmaz ama bebeğe zarar werebilir.beni bu şekilde 2 doktor uyardı bu gebeliğimden önce bide kürtajım war ozamanda demişti doktor bırak die
meryemefem Ayglvlkn merhaba folik asit 12 haftaya kadar kullanılıyor ya, ben 12 haftalık oldum ama hala paketim var, 1 hafta sonra da kontrolüm var kontrole kadar içsem mi doktora söyleyene kadar, yoksa bırakayım mı
Ayglvlkn meryemefem 1 hafta sonra doktor size gerekli olan multiwitamin we d witamini kan ilacı başlatır die düşünüyorum ama size şimdi bırakın yada dewam edin demem doğru olmaz.siz bilirsiniz.bu arada multiwitaminlerib içindede folik asit oluyo dewam edebilirsiniz bence
Ebruuu0606 Nese21 olabilir herkesin bünyesi kendine özel sonuçta ama ağır biraz dozu. Birkaç yıl önce farklı bir sebepten değişik bir isimde folik asit kullanmıştım hiç böyle semptomları olmamıştı