Fatma_ecrin12 2.bebeğimde elektrikli anakucağı kullandım çünkü bebeğim hiç durmuyordu yemek dahi yiyemiyordum benim için elektrikli ana kucağı hayat kurtarıcı oldu diyebilirim şimdi 3.gebeliğim yine kullanmayı düşünüyorum
Mervecimbidur minikbebegim06 yav o an biri yanımda bişey anlatıyodu ona yorum yaparken buraya da yazmışım aynısını bebek için ne problemi olabilir yenidoğanlar zaten hareketli değil mi o an onu çalıştırmazken bebek onun içinde hareket edemicek mi ben bunu soruyorum
minikbebegim06 Mervecimbidur sanırım fişi takılı olmadığı zaman sabit duruyor sallanma özelliği onlarda var mı yok mu bilmiyorum ama tamamen bebeğin kendi kendini hareket ettirmesi refleks ve kas gelişimi açısından daha önemli
bahocum yeni_anne2 manuel babybjörn aldım. Mutfakta iş yaparken, tuvalete gittiğimde vs kızımı oturtuyorum gittiğim yere götürüyorum
KUZUCUK01 yeni_anne2 ben kanz swan aldım trendyoldan , önce çalışıyordu sonra bluetooth yayınını kesti ve sallanmaz oldu iade ettim, tekrar aynı ürünü almayı düşünüyorum , çalışıyorken bebeğim sevmişti
dika zeyneb26 benim bebeğim 2 aylıktı yatış pozisyonunda kullandım çok memnundum 6 buçuk aylığa kadar kullandım bazıları 9 aylığa da kullanıyor benim oğlum aşırı hareketli bir bebek olduğu için durmuyordu kaldırdım tekrar sorsalar manuel derim elektrik olan da avantajlı ama manuel bam başka
annekiz6141 yeni_anne2 manueldi kullandin kizimda hareketlenince elektirikli de olsa durmicak içinde gereksiz para