yeni_anne2 ben daha hamile olmadan önce elektrikli olanı beğenmiştim sonra istegramda ünlü doktorlar tavsiye etmedi gelişim için sonra hamile kalınca doktoruma danıştım sordum elektrikli olanlar kendi kendine sallandigi için bebek kendi hareketini anlamaya bilir hareket kabiliyeti olmaya bilir manuel daha iyi hareketlerini tanıya bilir anlaya bilir elektriklide oldu mu devamlı uyku hali olacak hareketsiz olacak devamlı sallanacak filan dedi yinede siz bilirsiniz dedi bende manuel tercih ettim internetten baksanız zaten ünlü doktorlar diyorlar elektrik olan iyi değil diye