minikbebegim06 bağırsak enfeksiyonum falan var. İdrar yolunda da aynı olur mu bilmiyorum. Yani hep bi enfeksiyon var hep bi hastalık var. İlk defa böyle bi durumla karşılaşıyorum onu demeye çalıştım. Doktora farklı bir cümle kurmuştum tabi onu şuan diyemedşm için öyle yazıverdim.
Yanlışlığım için kusura bakmayın. Yani her ay bişiler oluyor bana ama ilk defa böyle bişi yaşıyorum. Mesela ben afedersşniz tüy dökücü hep kullanırım. 23 ekim adet tarihimde akşamı bakım yaptım sabahsı doktora gidecektim.Ama nedense bu ay ilk defa tüy dökücüden sonra adet olmadım. Birdaha özür diliyorum kırmızılık görmedim. Ara ara kahverengi akıntım oldu yani.
Hatta dün ve önceki gün hiç olmadı.yani daha yoğunlaşırdı ederdi bu sefer farklıydı. Ondan geldim zaten. Ya düşük dedim ya gebelik ya da ciddi bi sorun var.
Birde salı günü hsg çekilecek tüp bebek tedavisi için.
Birşey varsa bileyim ki ona göre para harcayayım. İlk onu çözeyim diye düşündüm.
Maddi manevi yönden korkuyorum hep.