Hasret18ayaz Esraa00 evet şimdilik artış güzel doktor tekrar vermene gerek yok p tesi gel kese görelim dedi
Babiesmamy Ben de kürtaj oldum ilk gebeliğim 10 gün önce.. daha sonuçlar çıkmadı patolojiden.. sonuçları görmeden hamile kalmak riskli geliyor bir sorun varsa önce çözmem gerekiyor gibi hissediyorum ama hormonlarımdan sanırım hemen hamile de kalmak istiyorum 😂
Hasret18ayaz Babiesmamy patoloji temiz geldi benim şükür ama genetik ve pıhtılaşma testlerini yaptiramadan hamile kalmış oldum
Grimsi Hasret18ayaz sağlıkla kucağıniza alırsınız inşallah kaç haftalıkti kürtaj olduğunuzda acaba birde kanamaniz ne zaman durmuştu
Hasret18ayaz Grimsi 8+3 gunluktu bebek 7+4 kese 6+3 de kalmis kese gelismeyince bebek içinde sıkışmış ve kalbi durmuş akşam 7-8 gibi girdim kürtaja ertesi gün öğlene kadar sürdü sonra kesildi kanamam doktorumda zaten çok kanamamin olmayacağını ve beta takibine gerek duymadığını içeriyi iyice temizlediklerini söylemişti
Grimsi Hasret18ayaz yine de tedbir amaçlı hemen kan sulandırıcı başlayın bence kaybınız ilk gebelik miydi
Hasret18ayaz Grimsi hayır ilk gebeliğim sağlıkla dunayay geldi 2 buçuk yaşında şuan ama sonrasında 2 kimyasal 2 kürtaj 1 düşük yaşadım şuan yine gebe olduğumu öğrendim doktorum Perşembe çağırdı iğne başlamak için teşekkür ederim
Hasret18ayaz Grimsi vakumlu kürtaj miydi sizin benim ilk kurtajimda 10 güne yakın sürmüştü kanama ondan sonrada 1 adet görüp hamile aklmistim ama yine kürtajla sonuçlandı maalesef
imcakir Hasret18ayaz benimde öyleydi. ama tekrar yaşamışsınız sizde çok üzüldüm ikinciyi yaşama düşüncesi bile beni çok korkutuyor.. keşke neden olduğunu bile bilsek..