Esraa00 ben hastaneye genetik teste girmek için gittim 34. Gün beta 127.3 çıktı cuma günü ama sonuclarim çıktığında hastane kapanmıştı doktora gosteremedim sonucu yani kürtajdan sonra hiç sifirlanmadi mi yeniden mi hamileyim bilmiyorum 2 gün sonra 36. Gün yani bugün özel hastanede tekrar kan verdim 270.8 çıktı yani hastane farkından mi yüksek çıktı yükseliyormu yine anlam veremedim yarın normalde randevu almıştım bebeğime bakacak kimse yok şuan iptal etmek zorunda kaldım salı günü yeniden özel hastanede kan verip duruma göre devam edicem bakaljm