Kubelif benim de ikiz kızlarım 15 aylık oldular. Bende aynı senin gibiydim. İlk doğum yaptığımda kızlar 20 gün yoğunbakımda kaldılar. O süreçte evde dinlendim bol bol süt sağdım. Kızlarım geldi 20 gün görümcem gelip kaldı sağılsun. O döndğ ben anneme geçtim. Hafta içi orda hafta sonu evimde geçirdim, 3. Ay sonunda da evime kesin dönüş yaptım. Annem küstü kızdı bi dünya ama insan kendi evinde daha düzenli oluyor, hala o ilk 6 ayda oturan uyku düzeni devam ediyor kızların, anane babane yanında ağlıyor acıktı mı uykusu mu var oluyor. Zor oluyordu, şimdi ağa da benim paşa da 🌸🌸