duygularım çok karmaşık, tarif edemiyorum. arkaaaşlaar ben yürek yedim😂 ama çok çok mutlu oldum. ikizlerimi çook bekledik tam 40 ay her ay bekledik, artık tüp bebek düşünüyorduk zaten. 26 aylıklar ve wc eğitimini de verdikten sonra büyüdüler kocaman geliyorlardı gözüme. sanki bebeklikten çocukluğa evrildiler🥲 ben de dedim 3. çocuk niye olmasıın 😅 günlerim çokkk tempolu az uykulu geçiyor ama alıştım sanırım bu hayata yeni bebek fikri çok hoş gelmeye başladı ve korunmasız ilk ayda hamile olduğumu ögrendiim. ikizlerim 3 yaş olacaklar nasipse doğum zamanı. sat 24 eylüldü, salı günü yani 22 ekim de kan verdim ve beta 8 çıktı. 2 gün sonra oerşembe günü tekrar verdim 53 çıktı. yine ikiz mi soruları dolaşıyor kafamda, ikizse yandım shjdskcksf neyse hayırlısı olsun yarın tekrar kan vericem nasipse yükselişie göre anlarım zaten artık. alırım bi hayırlı olsununuzu🫶🏽