zk92 Benim karnım da oyle acıyor. 40+4 bu sene bebişlere ne olduysa gelmek bilmiyorlar. Çarşamba 41 haftalık oluyorum o zaman a kadar gelmezse suni sancı ile doğum başlayacak. Rabbim hepimize hayırlısıyla kolaylıkla sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşaAllah 🌸🤲