zk92 Kızlar bugün 40+1 olduk. Ama hâlâ bir sancı vs yok. Aslında 2. doğumum ama ilki bu kadar uzun sürmemişti. Yaklaşık 3-4 gündür hareketlerinde azalma fark ediyorum bir de karnım çatlayacak gibi acıyor. Ağrı değil sancı değil acı. Böyle bir şey yaşayan var mı?
Ayseenurrdefne zk92 doğuma yakın bebek haraketleri azalır diye duymuştum bende de iki gündür haraketleri az ama günlük en az 10 kere hararet ediyor günlük haraketini hesaplayın 39+5
Melekozlu Sev_cem1 zk92 Ay benimde 40+3 oldu hareketi var karnım aşağı indi kasık kemiklerimde biraz gerginlik hissediyorum ama kendimi hiç doğuracak gibi hissetmiyorum sancımız çıkmıyor yarın kontrolüm var ne olacak bilmiyorum
68pembemavi01 zk92 Benim karnım da oyle acıyor. 40+4 bu sene bebişlere ne olduysa gelmek bilmiyorlar. Çarşamba 41 haftalık oluyorum o zaman a kadar gelmezse suni sancı ile doğum başlayacak. Rabbim hepimize hayırlısıyla kolaylıkla sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşaAllah 🌸🤲
zk92 Ayseenurrdefne son günler olunca tedirgin oluyor insan. Doğum yakındır inşallah. 38 haftada çekmediğimi şu 1 haftada çektim 🤦♀️
zk92 Hatceninblog herkesin aynı olmuyor heralde. Sağlikla kucağımıza alalım inşallah. Benim bebeğim son zamanlarda çok fazla toplanıyor, karın sertliği yaşiyorum.
busra_basturk zk92 bende de çok karın sertleşmesi oluyor ya yediğim şeyden mi bilmiyorum bazen de ağrım oluyor 27+3üz
Hatceninblog zk92 amin, ama ne sancı var ne ağrı 3 gün önce ara ara giriyordu, regl ağrısı gibi belim ağrıyordu hepsi kesildi normal doğuracağıma inancımı yitirdim gibi
zk92 Alone henüz gitmedim. Çarşamba günü randevum var. Acile gitmeyi düşünüyorum akşama eğer bu şekilde devam ederse.
zk92 Sev_cem1 son günler çok daha zormuş. Geçen hafta evimi de temizledim, ama şimdi oturup kalkamıyorum bile
Sev_cem1 zk92 benım çok aşağı indi aşağıda hissediyorum ama kanala girdi mi girecek mi ne olacak bilemiyorum
zk92 Sev_cem1 bana pazartesi günü başını kanala dayamış kemiklerden iniyor demişti. Ama hala ağrim sancım yok. Şuan çok hafif belimde bir ağrı var ama psikolojik mi onu da bilmiyorum
zk92 Melekozlu inşallah sağlıkla sıhhatle doğsunlarda. Zaman geçtikçe stres oluyorum. Herkes doğurdun mu diye soruyor. 😂
Melekozlu zk92 inşallah sağlıklı sıhhatli hayırlı zamanda doğurmak nasip olsun herkese. Banada öyle diyorlar 😀 sen hala doğurmadın mı falan diye şakası oluyor ben direk ana sınıfına yazdırmayı planlıyorum diyorum
Fatma_98 busra_basturk bende öyleydim onemsemedim ama doktor magnezyum felan veriyomus şuan bana vermediler 33 haftaligim belki de gün yakın diye vermedi ama sancı çok çıktı 😅
busra_basturk Fatma_98 bana verdi de düzenli içmiyorum belki de ondan çok sertlik oluyor ağrı ile birlikte