Birtutambebek Kızlar 40+2 oldum artık doğurmak istiyorum ama normal istediğim için doktor 41 e kadar bekliyelim dedi nişan gelmesi için açılma olması ne yapabilirim
Hatceninblog Birtutambebek doktora gittiğinde 1 hafta sonra mı gel dedi yine 2-3 günde bir gel mi dedi 40 sonrası ya risk arttığıiçin soruyorum yarın gitcem bende doktora
Deletedmom_116 Birtutambebek Herşeyi yaptım ama oğlum canı ne zaman istiyosa o zaman geldi erken doğum riskim vardı bide 26 dan beri ağrılarım vardı 43 de dogdu
Birtutambebek Hatceninblog 41′e kadar bekleyeceğiz sancın gelince gel dedi ama tabii ki ben yarın için randevu aldım gideceğim çünkü son haftalar her şey olabilir
Balbebek012 Nazsuuu ördek yürüyüşü yap canım o iyi gelir emin ol benim iki doğumumda ördek yürüyüşü çok etkili oldu
umycnr94 Biz 36ya grcez ben bile dyorum doğsun artık dye inanılmaz rhatszm midem aşırı kötü durumda açlık hissim.kayboldu zoraki yyorum
Hanniballl Deletedmom_116 Allah size bagislasin insallah 🌸 bizimhenüz 31hafta ama sabirsizlanıyorum 43haftayi dusunemedim bi 🫢
Zeynep6095 Birtutambebek canım doktor peki bizde başlatablrz dedimi doğumu kilosu artmadan kilosu kaçtı en son bende yarın gtcem bi
Hatceninblog Birtutambebek bence de git ne olur ne olmaz, insanın içi rahat etmiyo bakalım bana ne der yarın görücez, sancı kesin çıkmayacak ama hayırlısı
gezentianne Hilal_blc yok bee ben sıyum geldiğinde bile 2.5 saat yürüdüm evde eğilerek yerleri sildim aklınıza gelen her şeyi yaptımm sonuç 0 açılma 0 sancı😂😂 ve sezaryen. Bebek kendi karar veriyor
Zeynep6095 Birtutambebek ya aynı bendee 40 oldukk 4 gün önce pembe akıntı geldi ama tık yok ben anlamadım
Birtutambebek Zeynep6095 ooo süper nişan gelmiş doğum da bir hafta içinde olur sen artık rahat ol bizde daha hiç belirti yok