_Feslegennn__34 Gizliyim yaa şansa bak nasipte varsa her türlü olur benim tüpler acıktı bi sıkıntı yok demiştı doktor ama olmayınca olmuyor işte
Flower__ Gizliyim insallah canim 🙏 bugun 6. Gun en erken haftaya yapcam su ana kadar ignenin etkisi vardi zaten pozitifti
Flower__ Gizliyim canım sicak basmasi var sagli sollu hafif batmalar var kasiklarimda baska bi belirti yok bunlarda hamile olmadigim aylarda oluyodu insallah vardir 🥹
_Feslegennn__34 Gizliyim hmm anladım canım özel devlet farketmıyor bence ben yıllarca özele gittim bu araştırmada ki hastanede yapılan hiçbi tedavi özelde yapılmadı o yüzden özeli bıraktım
Gizliyim _Feslegennn__34 bende devlete gittim hep alttan muane ile hersey güzel yumurtalık güzel dedi özele Bi geldm tek yumurtalık küçük oldunu duydm
_Feslegennn__34 Gizliyim bana dediğim gibi özele gittim sıkıntı yok yok dediler devlete gittim posc olduğu öğrendim hepsi aynı olmuyor işte özel devlet önemli değil önemli olan şifa bulacağımız yer olsun bebişlerimiz olsun inşallah