hohomoromu Aminea Benim de tansiyonum düşüktür hep hiç 10 oldugunu görmedim hep 9-5 falan o aralarda halsizlıkten baska xararı yok dıye bılıyırm canım kendını uzun süre aç bırakma bu sefer kan şekernde düşüyor tansıynla beraber toparlaması zor oluyor 😒