Aminea İki gündür tansiyonumu ölçüyorum aksamları yemekten sonra özellikle 9/3 9/5 8/4 ve 9/4 değerleri oluyor gündüz normal değerler 12/6 11/6 oluyor bu problemleri yasayan var mı bebeğe zarar verir mi?
Aysktr Aminea yüksek olmasından ziyade bu şekilde olmasını normal buluyorlar yani evet zor oluyo ama yüksek olmasında bu şekilde gitsin diyor doktorum 7/4 seyrettğini bilirim baygınlık geçirecek kadar ama sıkıntı yok dinlen diyor 😄
SevgibiR Aminea bende geçen gün ölçtüm 8 e 3 buçuk 😂 o ne ya dedim yanlış mıdır nedir baş dönmesi yapıyor düşünce bide
Esba2019 Aminea canım benim hamileliğin başından beri Tansiyonum hep düşük Doktorum düşük olsun yüksek olan tansiyondan korkuyoruz dedi en Tansiyonum düştüğü için 2 kez bayıldım
Aysktr Gncezgii ay allahtan ben olmadım 😄 yüksek tansiyon bebeğin hayatını tehlikeye sokuyormus gebelik zehirlenmesi gibi vs. cok şükür yükselmesin de düsük seyretsin önemli değil dedim artık 9/8 ile mutlu bir devam sürecimiz var suan 😄
Gncezgii Aysktr aynen zeytin yiyiyorum geçmezse ayran oda olmadı uyuyorum uyanınca düzeliyo başka care yok 😄 ama bayılma anlık oldu bende düşmedim gözler gitti 3 sn falan sonra düzeldim
Aysktr Gncezgii kötü oluyo cidden bende suya abanıp uyuyorum dediğin gibi öyle iyi hissediyorum kendimi 😄
Gncezgii Aysktr erkek dediler 3 hafta önce sonra daha da göstermedi her gittiğim de uyuyodu 😄seninki ne