Blues Betusm ben de ilk dozumu yaptırdım hiç acımadı çok şükür ateş vs yapmadı sadece dokununca acı hissi verdi geçiyor,Allah’a sığın korkma her şey bebişler için 🥰 he bir de tabii ki bünyeden bünyeye fark ediyor inşallah senin bünyende fazla etkilenmez
Krispiim16 Betusm bünyeden bünyeye fark var canım aşı olurken canın yanmıyor olduğunu bile anlamıyorsun ama eğer Ğrı falan yaparsa o biraz zorluyor seni 😌🙏🏻 Şimdiden geçmiş olsun