Sinem2367 kızlar bende daha yeni gittim ama benim durumum biraz farklı 3 tane bebeğim öldü o yüzden iğne kullanmam gerektiği için hemn hamilelikten şüphelenince hastaneye gitmem gerekiyor gittim sabah 150 çıkmıştı öğlene bi daha hastane kan aldı 192 ye yükselmişti iyimi yükselme