Sinem2367 KIZLAR yardım lütfen hep çıkmazdayım Pazar günü aksamı beta hcg yaptırdım 3295 çıktı Salı aksamı ise 4298 çıktı sizce nasıl bu iki kat artması lazım dediler bilgisi olan yardımcı olabilir mi
dishonest Sinem2367 bence bir sorun yok isterseniz tam iki gün sonra bir daha ölçtürün hep aynı artmayabilir. Ama keseniz görünür doktora gitseniz oradan takip edin bence artık.
denizannee Sinem2367 kuzum değerin düşerse sorun var demektir seninki ne güzel yükselmiş bak git bi süt iç bebeğine ödül ver bakalım böyle şeyler de düşünüp korkutma kendini annesin anne 🧡🧡
Defnemmm2301 Sinem2367 benim ilk 47 çıktı hamilesin dedi doktor valla bir daha yaptırmadım sonra dış gebelik filan denildi ama şuan 36+6 haftalık hamileyim çok şükür 🥰🥰
Medusa Arttıysa sıkıntı yok ☺️ Dalgalanmasın yeter. Ben bi kere ölçtürdüm canım sıkılmasın diye bi daha ölçtürmedim bile
Sinem2367 Medusa kızlar yalnız kesem geçen Salı 7mm karından gözüktü sonra Pazar günü gittim 9.85 mm dedi gününe göre yavaş ilerliyor dedi haftaya gel ölü gebelik mi normal ona bakalım dedi sanki çocuk tutunmuyo gibi konuştu son adetim de 9 aralıktı
Sinem2367 Kumru82 kızlar yalnız kesem geçen Salı 7mm karından gözüktü sonra Pazar günü gittim 9.85 mm dedi gününe göre yavaş ilerliyor dedi haftaya gel ölü gebelik mi normal ona bakalım dedi sanki çocuk tutunmuyo gibi konuştu son adetim de 9 aralıktı
Sinem2367 Yilmayse kızlar yalnız kesem geçen Salı 7mm karından gözüktü sonra Pazar günü gittim 9.85 mm dedi gününe göre yavaş ilerliyor dedi haftaya gel ölü gebelik mi normal ona bakalım dedi sanki çocuk tutunmuyo gibi konuştu son adetim de 9 aralıktı
Sinem2367 Annesininmucizesi kızlar yalnız kesem geçen Salı 7mm karından gözüktü sonra Pazar günü gittim 9.85 mm dedi gününe göre yavaş ilerliyor dedi haftaya gel ölü gebelik mi normal ona bakalım dedi sanki çocuk tutunmuyo gibi konuştu son adetim de 9 aralıktı
Sinem2367 denizannee kızlar yalnız kesem geçen Salı 7mm karından gözüktü sonra Pazar günü gittim 9.85 mm dedi gününe göre yavaş ilerliyor dedi haftaya gel ölü gebelik mi normal ona bakalım dedi sanki çocuk tutunmuyo gibi konuştu son adetim de 9 aralıktı
Medusa Sinem2367 büyür Allah’ın izniyle Ya, doktor da amma dangozmuş kusura bakma da 🤷🏼♀️ Benim ilk 3.5 mm idi büyür merak etme
Kumru82 Sinem2367 canım ben 5+2 de gittim 7mm 5+4 lekelenmem oldu 9mm dedi hergün bir mm büyürmüş doktor öle dedi sana fikir olsun diye yazıyorum ama bence ona takılma daha çok erken haftalar Allahın izniyle sağlıkla alalım kucaklarımıza
Sinem2367 Kumru82 ya bide diyorlar iki kat artacak kese büyümesi kanın yavaş ilerlemesi bi tuhaf geldi 7 sene sonra hamile kalınca böyle oldum :)