Hanımlar geçen ay femara kullandım adete 6 gün kala da kan testi verdim gebelik varsa çıkacağını düşünerek ama 1.20 idi, bende adeti beklemeye koyuldum ama adet olmadım 10. Gün gecikme, evde gebelik testi yaptım ilk 5 dk bir şey göremedim sanırım bir kaç saat sonra tekrar baktım ve şöyle bir silik çizgi gördüm böyle bir şey başına gelen var mı kan vermekten bıktım hastanelere gidip hamile değilsiniz denmesinden de o yüzden gidemiyorum … Ne yapmalıyım sizce test mi yanlış
