DilekBodurr erva_smom özel odaları var mı bilmiyorum ama bi tane tek kişilik oda gördüm ben. Ben gece doğum yaptığım için iki kişilik bi odada tek kaldım o günün akşamına kadar. Sonrasında yanıma birisi daha geldi. Ama rahattım.