DilekBodurr Ben çok memnun kaldım açıkçası riskli gebeliğim vardı perintoloji takipliydim merzifondab surekli gidip geliyordum,Riskli gebelik bölümünde de yattım ebeler çok iyiydi[yüksek tansiyon] 37 haftalık doğum yaptım ve dogumhanede odalar tek kişilik tuvalet bile kişiye özel ebeler çok ilgili bir ebe sadece sürekli sizinle ilgileniyor tek ebe muayene ediyor moral motivasyon güzel şekilde yaklaşıyorlar yattığın odada doğum yapıyorsun başka bir yere taşımıyorlar doğum yaparken pilates topu falanda vardı ama benim acilen tansiyonum yükselince acil sezeryana alındım ve 5 dk içerisinde bebeğim doğdu süreci çok iyi yönettiler hepsi çok profesyonel davrandı 19 ay önce doğum yaptım bu arada tecrubelerimi paylaşmak istedim görünce çünkü bende hep böyle yazıp danışıyordum o günler gözümde canlandı ❤️