Mervealya1992 Kayraninnannesi dogum seklıyle alakalı dwgıl zaten mesela kılosu 2500 altında olursada alıorlar erken dogumda falnda gırıyor yani normel dogm olup erken doganda kuveze giryor 40 haftda dogup solunum skntısı olanda kuveze gırıyor bebekle alakalı bu
Gzm34 Aysunnn_ 37 haftalıktı ama tansiyondan dolayı gelişimi durmuştu 35 haftaya uyumlu doğurdum. Gebelik zehirlenmesi de vardı bu sebeple bebek gelişemedi.