Kayraninnannesi bebeğim 19 gündür küvözde sezaryen doğum yaptım, erken doğum, doğumda kalbi durdu. Sürekli yoğun bakıma girip çıkıyorum dolayısı ile oradakilerle sohbet ediyorum, bir oranlama yok, 31. Haftada sezaryen doğum olup 3 gün küvözde kalanda var, normal doğum yapıp 6 aydır küvözde olanda var. Ben 33+5 de doğum yaptım daha entübe edildi, şuan entübe bitti ama halan nefes alamıyor tek başına süreç uzın diyorlar.