Bize kesin ameliyat dedi ama ameliyat hicbir şekilde çözüm olmadi sırf para için yapmışlar belliki, ilaç verdiler aylarca kullandi eşim proxeed isimli ilacı ama gelişme olmadı tüp bebeğe gectik bu süreç bizi tam 1 yıl oyaladı doktor ameliyattan sonra biraz bekleyelim 6 ayda düzelir vb şeyler söyledi. Külliyen uydurma. Heleki özele gittiysen kesin para için yapıyorlar, bazi erkeklerin sperm sayısı düşük oluyormuş onu öyle kabul etmek ve tup bebeğe geçmek gerekiyormuş imkanınız varsa ameliyatla oyalanmayın tüp bebeğe geçin canım