Irm3blgnr Bende 11+6 yım ve çok kötü durumdayım kızlar ne yemek yiyebiliyorum ne başka birşey sindirim sistemim sanki yok olmuş gibi ne yesem geri çıkıyor gerçekten çok kötü hissediyorum kendimi
Rmys0 Susenasu ilk bendede öyle aşırı uyku bas dönmesi yapmstu ama düzenli kullanmda faydası oluyor bide gece yatmadan içersenz iyi olur
Sszer En güzel ilaç prizin kızlar ben çok faydasını gördüm ayrıca hiçte yan etki yapmadı bana aşırı olan bulantımı anında kesti
Gamzecebecii Benim hiç bulantım olmadı ama her sabah uyanınca yeşil ekşi elma yiyin 18+4 olmama rağmen hiç bulantı yaşamadım hep elma yedim ☺️
Gulcinnnnanne Bende 12 haftaligim hiç şu an ki gibi bulanmamisti ilk defa istifra edecek gibiyim halbuki ben artik hafif olan bulantilarimin gececegini dusunmustum korkuyorum şu an ters giden bisey mi var diye😔bir de karnimda agri var ve belimde off