Bende 1 ay önce yaptırdım. Sanırım artık herkeste böyle bir şey çıkıyor yada günah almak istemiyorum ama iş birliği gibi de geliyor bana. Doktor bunu önerdiğinde o an yaptırmaktan başka bir şey düşünmüyor insan sadece 9 ay hamilelik rahat geçsin diye. Ama sonucu değiştiren bir testte değil. Sadece stresi azaltıyor o kadar. Sonuç olarak 9 ay başka sorunlarla da karşılaşabiliriz.
Rabbim temiz çıkmasını nasip etsin inşallah. Sağlıkla kucağınıza alın 🌸