Merhaba arkadaşlar. Kızım 16 aylik. Doğum kilolarimdan bi miktar var halen üzerimde. Diyetisyen desteği ile devam edebilmek için, bugün dahiliyede bazı tahliller yaptırdım. Beta hcg ye de bakılmış ve sonucu yorumlayamıyorum. Reglimr henüz 6 gün var. Sonuc sizce neden böyle çıkmış olabilir ? Fikirlerinizi merak ediyorum