Melosum34 bn kapıyı kitlediklerinde sesleri duyunca indim . Ve duyduğum Kübra yalan soyluo aç gözünü. Avrat bulunur ana bulunmaz . Bildiğin daha adamlar çabaladı yuvamı yıkmaya . Bnde kapıyı depikledim açın diye bağırdım kapının yaninda oturma odası camları var kırarım dedim . Eşim camdan çıktı geç eve kubraaa dedi sonra kaynana bayıldı . Geri bna diolar eğer kaynanana bişey olursa . Kardeşleri de seni yaşatmaz kayninda die . Amcasının eside pitpul gibi kopuruyo bna cam surahiyi atarım gitttt die bağırdı atsin diye durdum kolumdan yukarı çıkardılar .. ve sabaha kadar düşündük ikinci el kim varsa aradık . Pencereler kapılar . Parkeler fayanslar . Mutfak dolabım tezgah biz çıkma yaptırmadık. Adam hepsine fiyat ,40 bin dedi sırf mutfak dolabını 40 bine yaptirdik . Söksek dedik satsak . Duvarları yiktirmazlar gecer büyük eltim oturur .. kiraya çıksam yine geçer oturur . Keşke ucsaydi yada keşke uçsa tepelerine diyorum artik