helloandhello yarın 27 haftalık oluyoruz ve gerçekten ağrılar daha da şiddetli oldu gece yatarken dönmekte zorluk çekiyorum bebek baskı yaptıkça canım yanıyor hareketleri sertleşti uyutmadığı bile oluyor😅 çatı kemiğim kuyruk sokumun fazla ayakta durunca ağrı yapıyor bu sefer yürümemi bile etkiliyor ama gel gör ki oturmak batıyor bana bunca şeye rağmen önceki aylara göre daha aktif ve daha enerjik hissediyorum kendimi ilginç bi şekilde, he bide penguen gibi yürümekte bonusu😂