helloandhello 25+3 bel ağrısı hamileliğimden öncede vardı şuan daha çok arttı ama çok zorluyor beni maalesef iştahım da baya bi artma var birde nefesim daralıyor artık boyum kısa olduğu için göbüşüm de çıkınca artık yürümüyorum yuvarlanıyorum resmen 😄 bebeğimin hareketleri de çok var sürekli hareketli neredeyse sabah ve akşam daha çok var ama😄