Bende dün öyle bişey farkettim gittim doktoruma kızlar hemen baktı usg ile normal mi hocam dedım akıntıya eşlik eden koku kasıntın yoksa sorun yok demıstı ama muhakkak gorunun tabıı kı benım içim rahat etmedıgı için dün gittim. Rabbim hepımıze saglık sıhhatle kucağımıza almayı nasip etsin bebişlerimizi🙏🏻❣️