Zeynep6095 39+6 olcaz iki gün önce pembe akıntı geldi hafif adet agrısı ile başka da tık yok ilk dogumum 39+4deydi ananas yedim ahududu çayı içtim yürüyüş yaptım arada çömelme hareketleri yapyorum braz yine yok🥹
Aysegebes Zeynep6095 benimde 12 gün kaldı uygulamaya göre. Çok yoruldum keyifleri yerinde galiba hiç gelmeye niyetleri yok
Nursel_2738 Zeynep6095 ben de 39+ 3 teyim belim ağrıyor karnım aşırı sert kasılıyor ama nedense paşam gelmeye niyeti yok ahududu çayı pilates duş her şey yapıyorum ama yok
Meltemm21 Zeynep6095 37+3 haftalık hamileyim özellikle geceleri adet ağrısı çekiyorum en az 2 saatte 1 uyanıyorum
Zeynep6095 Esripek inşallah gelirler sağlıklı bseklde gebeliğim hızlı geçmşti sanki şu günler geçmyo bitrlü🥲
Zeynep6095 Esripek benim görümcemde 41. Haftaya dogru doğum yaptı kız bebiş 🌸 demekki keyfleri yerinde
Asu_moi Bende bunları yapyiodum🥹🩷er yada geç sonunda geliyolar bide dusunme genelde dısunmedigin anda geliyolar🥹
Fatmanurakbltttt Zeynep6095 bide cinsiyet öğreceğimiz zamanlar ayın 1 inde gidip öğrencem inşallah ama bu ayın başından beri sanki 1 yıl geçtide o gün bi türlü gelemedi gibi 😂
Nursel_2738 Nursel_2738 ebe söyledi doğal suni sancı etkili bi yöntem 1 ye mek kaşığı bala 1 tatlı kaşığı çörek otu yağı koyup 1 saat aralıkla iç dedi 39 u geçtin artık yarın deniycem onunla sancısı olup doğum yapan çok olmuş ama şeker hastası felan değilsen yap