Patito__ Hasret18ayaz birde hamile deilseniz kalmadan once kesinlikle rahim filmi cektirin Cunku kurtajlardan sonra yapisiklik olablior ve bu dusuge sebep oluo
Patito__ Hasret18ayaz 3 kere cektirdim ikisinde hic anlamadim diyeblrm. Bir goruntuleme merkezinde cektirdm zten 5 dkk suruyo bunun on saniyesi en cogu acı hissettm bir cektirmemde dedigim gbi ikisinde nornal ultrason muayenesi bile bazn dha ck acimistir o derece.
Hasret18ayaz Patito__ normal doğum yaptım 26 saat suni sancıyla ilk kurtajim anestezisisz iğnesiz oldum ama rahim filmi çok korkutuyor beni
Patito__ Hasret18ayaz onun yaninda bu sinek isirigi bile degil guzel arastir bir goruntuleme merkezi bul hatta istanbulda isen benm cektirdigim yere gideblrsin. Yani bizim gibi bukdr acikara katlanmis kisiler bunu duz yolda yapar…
Hasret18ayaz Patito__ Ankara’da yaşıyorum hamile değilsem tüm testleri ve gerekli şeyleri yaptırmak istiyorum tekrar aynı şeyleri yaşamak adına hayırlısı olsun inşallah yarın farklı bir hastanede kan verebiliyorum ancak bı vericem yinede
Patito__ Hasret18ayaz aynen cnm sn once bir kanini ver Ama deilsen mtlaka rahim filmi ve pihtilasma yaptirmadn hamile kalma derim. Hamileysende kan sulandirici igne kesin kullan
Esra1999 Hasret18ayaz benim bildiğime göre düşük kürtaj doğum sonrası gibi zamanlarda 40 gün sonra beta sıfırlanıyo yanlış bilgi vermek istemem ama ben böyle duymuştum doktorumdan
Hasret18ayaz Esra1999 bakalım p tesi belli olcak bende anlam veremedim diğer kurtajimda 3. Günde sifirlanmisti