Ve ayrica 14 gun iliski degil 1 ay yasak ben ozele gitmistim ve de 3 ay korunman gerekiyor rahim kendini toparlamasi icin senin icin onemli bebek sagligi icin onemli yok kalirsan dusuk kimyasal gebelik yasaniyormus ben 6ay sonra tekrardan gebeyim suan allah a sukur bir sorun yok