yadeee Kızlar nasılsınız, kaç kilo aldınız,nasıl gidiyor, alışverişe başladınız mı, hareket hisseden var mı???
BirAnneecik yadeee hareket henüz yok 3,4 kilo aldım şimdiden 🤷🏻♀️ Alışverişe başlamadım ikinci çocuğum olacak cinsiyeti belli değil henüz belli olmasını bekliyorum 🙂
DENIZ_55 yadeee bende 15+2 merhaba alışverişi doğuma yakın yada ayrintiliyi atlatinca yapmayı planlıyoruz ben kaç kilo aldım hiç bilmiyorum hareketlerini bende hissetmiyorum
Desdem49 yadeee 15+5 haftalık ama bir hafta önde gidiyor hiç kilo almadım şehir hastanesine gidiyorum iki gün önce erkeğe benziyor dedi erkek olsa çok bişey almayacam oğlumunkiler duruyor ama emin değilim bir dahakine ner olur artık
Liimon babyandmomy__ doktor bize de göstermedi biz Fetal yaptırdık. Sizin ikili sonucunuz nasıl çıktı
babyandmomy__ Liimon ben ikili test yaptırmadım diğerlerini de yaptırmam sanırım Sizin ikili riskli mi çıkmıştı
Dilekulgtt yadeee 15 haftalik benimde erkek bebis alisveris icin daha zaman var diye dusunuyorum yapmadim. Bu arada arada hafif leke yaşayan var mi ? Benim tek seferlik cok az lekem oluyor devami olmuyo
babyandmomy__ Liimon fetal DNA temizdir inşallah ikili test vs pek güvenilir değil bende stres yaşamamak için yaptırmadım doktorum da önermedi
yadeee En çok kiloyu ben almışım sanırım 4 kilo aldım. Alışverişe ben de başlamadım henüz cinsiyeti tam olarak öğrenemedik. Hareket hissetmedim ama ara ara karnımda hareketlenme hissediyorum kelebek gibi ama bağırsak hareketidir diye düşünüyorum ilk gebeliğim. 2 ki test yaptırmadım
sema-nurr yadeee yalnız değilsin en başından beri iştahım açık olduğu için bende 4 kilo aldım bide dikkat etmeye çalıştıkça daha hızlı kilo alınıyor sanki neyse önemli değil verilir 🥲