Nazo77 kendimde anormallik hissetmiyorum. Allah nasip ederse ilk bebeğim doğacak. 52 kilo ile evlendim hemen hamile kaldım ilk hamileliğimde 56 kiloydum sonra düştü hemen peşinden hamile kaldım hamile kaldıktan sonra 55 kiloydum şuan 60 oldum boyum 169 boyuma göre kilom ideal. Kilo konusunda bir problemim yok çok şükür. Bekarken de hiç hiç adet düzensizliği olmadı. Küçük bir kistim vardı hala kistim duruyor. Doktor özeldeki bir problem oluşturmaz demişti. Beslenmem gayet iyi yemek ayırt etmem sadece gebelikte dikkat edilmesi gereken gıdalara dikkat ediyorum. Normal de de asitli şeyler içmezdim hala içmiyorum. Pişmemiş az pişmiş et VS tüketmiyorum ama sebze meyve et Süt türevi tüketiyorum. Bebeğim de zaten haftasından ileri gidiyor 1 2 hafta ileri de çok şükür. Ve çok hareketli Bi kızım var. Dediğin gibi canım özele gidecem kafamı bulandırdılar hep mahvettiler beni 😔❤️🌼